In 2009, criza economica va reconfigura in mod inevitabil conditiile de pe piata locala de retail, temperarea ritmului de consum si orientarea catre un comportament prudent de achizitie fiind doar cateva din tendintele previzibile in evolutia curenta a consumatorilor la care jucatorii din industrie trebuie sa identifice rapid cele mai eficiente solutii.

Retail Innovation Conference 2009 si-a propus sa dezbata provocarile, dificultatile si tendintele industriei de retail in contextul economic actual, reunind specialisti din marketing, retail si FMCG, invitati sa ofere participantilor solutii eficiente si sfaturi practice pentru atragerea consumatorilor in zonele comerciale si consolidarea pozitiei pe piata.

Timp de doua zile, practicieni locali si internationali au furnizat un ghid complet al ultimelor inovatii din comunicarea in-store, venind in sprijinul audientei cu cele mai eficiente strategii si tehnici de diferentiere a brandurilor si fidelizare a consumatorilor.

Evenimentul a oferit participantilor oportunitatea de a interactiona direct cu reprezentantii unor companii renumite in dezvoltarea de strategii pentru fidelizarea clientilor, practicieni ce furniza analize specializate, cazuri concrete de business si exercitii practice, demonstrand cum experienta pozitiva de brand a clientilor poate deveni un instrument strategic de optimizare a profiturilor si incasarilor.
Conferinta s-a adresat practicienilor din marketing, retail, customer care si branding cu atributii ce implica:
• In-store Marketing
• Retail Planning and Design
• Category Development
• Consumer Insights
• Shopper Marketing
• Consumer Marketing
• Customer Relationship Management
• Customer Experience Development
• Brand Management
• Operations Management
• Strategy & Planning
• Merchandising
• Purchasing
• Branding
• Packaging
Participand la eveniment vei avea sansa sa afli:
• Care sunt principalele riscuri ce ameninta industria de retail in contextul crizei economice si cum pot fi acestea contracarate
• Care este profilului “consumatorului de criza” si cum pot raspunde retailerii la nevoile schimbatoare ale clientilor
• Ce strategii si tehnici de “customer retention” stau la baza dezvoltarii unui program de fidelizare eficient
• Cum poti crea in-store experiente de brand relevante pentru consumatori
• Care sunt elementele-cheie ale planificarii si implementarii unei strategii eficiente orientate catre client
• Ce oportunitati iti ofera mixul intre experienta directa si cea digitala, in demersul de relationare cu consumatorii
• Cum poti gandi neconventional, utilizand noi formate de retail si tehnici inovative de comunicare
• Ce inovatii tehnologice te ajuta sa te diferentiezi si iti pot asigura vizibilitatea maxima intr-un spatiu concurential puternic
• Cum poti transforma clientii satisfacuti in clienti loiali si, mai apoi, in avocati si sustinatori ai brandului tau
• Cum poti monitoriza permanent evolutia consumatorilor: cui te adresezi, unde inregistrezi cel mai mare grad de fidelitate si care sunt segmentele cele mai instabile