In perioada 27-28 mai 2009, compania Evensys a organizat cea de-a doua editie Retail Innovation Conference, un eveniment dedicat celor mai inovative strategii si tehnici de comunicare in spatiul de retail. Peste 100 de practicieni in marketing si retail au aflat de la specialisti solutii pentru crearea unor experiente inedite pentru clienti, de asemenea venind in sprijinul comerciantilor si producatorilor cu perspective noi pentru cresterea vanzarilor la raft. [mai mult]

ZIUA I, 27 mai – Conferintele Retail Innovation Conference
Importanti specialisti si consultanti au discutat despre provocarile cu care se confrunta astazi retailerii si brandurile, concentrandu-se pe urmatoarele directii:
• Obiceiuri de cumparare pe fondul crizei economice
• Practici de buna colaborare intre retaileri si producatori
• Gradul de satisfactie al clientilor fata de brandurile locale
• Construirea unei relatii durabile intre brand si consummator
 
ZIUA II, 28 mai – Seminarul "Pastreaza clientii pe timp de criza"
In cea de-a doua zi a avut loc un seminar intensiv in care participantii au aflat strategii si solutii pentru fidelizarea clientilor, utilizand cele mai eficiente strategii de “customer retention & management”.
Sesiunea I - Turning customers into fans
Sesiunea II - Innovation with sense and customer engagement
Sesiunea III - Planning and developing a structured customer - oriented strategy